Forráspont

A játék célja a játékban szereplő három különböző szín korongjaiból egy, a tábla középpontjában lévő mezőt elérő útvonal létrehozása. Az útvonalban egymást követő színkapcsolatokhoz tartozó irányműveletek játékosonként eltérőek: más irányba halad az útvonal, ha sárga után lila mező következik, ha lila után rózsaszín, ha rózsaszín után újra rózsaszín stb. A színműveletek minden résztvevő számára láthatóak, így ezek ismeretében a játékosok törekedhetnek ellenfeleik útvonalainak megakadályozására, ill. saját útvonalaik létrehozásakor felhasználhatják ellenfeleik színkapcsolat-műveleteit is. Az a játékos, aki – bizonyos darabszámú korongból létrehozott útvonallal – elsőként eléri a tábla közepét, jutalomképpen begyűjtheti az útvonalhoz tartozó összes korongot. A játék addig tart, míg egy játékos megszerzi a korongok többségét, és ezzel megnyeri a játékot.